domingo, 23 de noviembre de 2008

L'aparició!

Que dir d'aquest matí en el que ningú de la banda estava massa motivat però ha ocorregut un fet molt estarny, que ha paralitzat a tots els que estave´m allí. Hem tingut allí en mig de la muntanya una aparició i vos puc assegurar que la causa no estat en l'ingesta ni fumata de cap substancia il.legal. Ens paregut vore com un ser qüasi diví, en forma de biker pujat sobre un artefacte blau que ha volat per damunt de la passarel.la i després s´ha dirigit a nosaltres en un to molt seré pronunciant aquestes paraules tan inquietants:
- M'ha enterat que "el barón r..." torna a volar, quan el vegeu digueu-li que l'Àngel ho sap, que també sap volr i l'ha vist des de el més alt i que estiga tranquil.
Després ha desparegut davant de nosaltres sense deixar senyal, tinc que dir que aquesta experiència ens ha deixat molt relaxats i confiats en el que anave´m a fer, a mi personalment m'ha omplit de una gran satisfacció i m'ha invadit una gran pau interior i com ha dit abans no ha provat cap substància alucinogena, Juan ha confirmat aquesta qúestió.
Per asimilar tot el que havia passat poc després hem tornat a casa i han decidit tornar algún día i fer peregrinació al lloc del succés amb els altres membres de la banda i així donar-li un significat a les paraules de eixe...ja està, jo diría l'Àngel Blau que vos pareix el nom? Que guapo, eh!

No hay comentarios: